BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Menu Tab !

Followers

Nuffnang's Ads

Tuesday 8 November 2011

Sayang Kau :D

    Eh eh MND . ape bende yang hang sayang sayang nieyh ? aih , gatal jugak hang . HAHA . 
oitt oittt . woott woott . stop talking bad about me . cepuk kang . hadoii . niey laa manusia zaman sekarang . tau nak buruk sangka jer . don't judge the girl by her words . hoho . sukati aku jer .
dah dah dah . merapu lagi . tak habes habes merapu . okiee . tengok title skett . " SAYANG KAU :D "


      Sayang sape niey ? hehe . act , aku saja je buat entry niey . nak ilangkan boring kan . huhu . aku sekarang ye lahh , cuti raya haji . 9 hari tau aku cutii . * bangga neyh . tapi , tak bangga sangat pon . sebab aku rasa taleyh jauh dri bff aku . sayang korang . budak budak comel . <3 rindu korang . 


     Nak tengok gambar diorg ? boleyy . tapi ade 3 keping je . sebab aku amik gmbar yg tyme kitorg gathering . okiee :D sat eh . 






Sekian cerita MND kali niey . Insya'Allah akan ada entry pasal Stability Twen-t lagi <3 
Salam . Byee .


0 budak cute berceloteh: