BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Menu Tab !

Followers

Nuffnang's Ads

Thursday 10 November 2011

King Of Likess :D

        Haloo . Assalamu'alaikum dan selamat sejahtera kepada semua pembaca . ( Ada bakat tak aku nak jadi pembaca berita ? ) :D Sebenornye . eh eh . terkeluar loghat Perok pulak . Sorii . Tadi , eh buka tadii , sekarang . Sekarang aku bukak fb tau . Tiba tiba aku menggila ngan Mia . Eik , menggila means = Bbuak . Hehe . Tak paham ? --> bbuak is macam buat perangai . Hehe . 


        Act , kitorang tengah maen like like . Bukan apa , Mia tu memang selalu like dahh . Aku ni , jealous tengok Mia ngan Pahlawan Merah asyik dok like ja . Jeleslah aku . :D 


       So , korang ada fb tak ? Kasi mehh . Tapi jangan terkejutt kalau wall anda diserang like saya . Mark Zuckerbergg ( aku tak reti eja nama hang . sorii :) ) , sila sediakan trofi untuk kami . Ingat , mentionkan kat trofi tu " Budak Gila Likes ."  Hehe . Okiee laa . Terima Kasih sebab layan entry yang Tak Gempakk dari aku . 


       Salam . Kbyee . Love korang <3 :D 

0 budak cute berceloteh: