BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Menu Tab !

Followers

Nuffnang's Ads

Thursday 10 November 2011

Aku Stalker Hebat Kan !!

        Assalamu'alaikum & Selamat pagi buat semua pembaca  :D Eh eh . aku niey . pagi pagi pun dah nak bajet . adoii ==' . tapi tak kesah pon . sebab kan , memang betul . tak caya ? betul eh . dengar niey . eh eh , baca niey :D . Korang tahu , MND hari hari stalk facebook dia tahu . tahu tahu tahu ? tak kan . hhmm . aku selalu ushar wall dia . gambar dia , ceyh . gilanya aku . tapi kan , dia tak penah tahu pon aku stalk wall dia . Tak ada feedback pun . Hebatt kan ? Tak ? ala , jeles cakap jeles . adoii . hehe xD .


        HAHA . Takde la . Citer niey hanyalah kegilaan semata-mata . Aku mana ada nak stalk wall sapa-sapa . Aku stalk wall aku je :D


        Tu jer cerita pembuka tirai pagi niey . Nak layan Penghujung Cintaku jap :D . And sila maniskan muka anda dengan senyuman . Love u :D <3
   
        Salam :) :D xD :] =] =) =D

0 budak cute berceloteh: